Dział rachunkowości
Prowadzenie ksiąg rachunkowych obejmuje:
- sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.
- dekretacja i księgowanie dokumentów.
- sporządzanie zestawienia obrotów i sald.
- prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży vat.
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
- prowadzenie ewidencji wyposażenia.
- sporządzanie deklaracji podatkowych.
- sporządzenie sprawozdania rocznego.
Dział podatkowej księgi przychodów i rozchodów (PKPiR)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów obejmuje:
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.
- ewidencję dokumentów w PKPiR.
- prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży vat.
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
- prowadzenie ewidencji wyposażenia.
- sporządzenie deklaracji podatkowych.
- sporządzenie zeznania rocznego.
Dział Kadr i Płac
Prowadzenie Kadr i Płac obejmuje:
- obsługę kadr.
- sporządzenie list płac.
- sporządzenie deklaracji ZUS.
- obsługę podstawowch szkoleń BHP .
- sporządzenie deklaracji PIT-8, PIT-11.
- doradztwo kadrowo-płacowe.
Usług dodatkowe
- opracowanie polityki rachunkowości.
- sporządzenie zasad obiegu dokumentów w firmie.
- wprowadzenie zasad dekretowania i archiwizacji dokumentów fiansowo-księgowych.
- wdrożenie systemu fiansowo-księgowego (jeśli klient nie posiada własnego).
- doradztwo finansowo-podatkowe (kontrola skarbowa, sprawy pracownicze, badanie bilansu).
- opracowanie dodatkowych regulaminów.
- prowadzenie rozrachunków z kontrahentami.
- sporządzanie rozliczenia rocznego.
- wyprowadzenie zaległości podatkowych, kadrowo-płacowych i innych na życzenie klienta.